sexta-feira, 20 de abril de 2012

Blogger Appreciation Award :)

Ora bem mais uma vez tenho de agradecer à Coradinha, não só pelo seu fantástico blog que contém as receitas mais espectaculares e que me deixa a babar o dia todo, mas também por me ter atribuído mais um selo:) Muito obrigada mesmo Coradinha do blog amoridoce: http://amoridoce.blogspot.pt/



Isto mais uma vez tem algumas regras e eu gosto de as cumprir:)

1. Thank the person who gave you the award with their blog link on your post.
2. Answer the following 4 questions.
3. Award the Blogger Appreciation Award to as many readers/commenters/supporters/followers as you’d like.
4. Let the blogger know you've just awarded them (by leaving a comment, a tweet, an email, etc.)

The questions:
1. How long have you been blogging?
2. What are 1-2 reasons why you started blogging.
3. What types of blogs do you like to follow/read?
4. What is 1 thing you would like to improve on as a blogger/on your blog?


So my answers are:
1. I'm new at this so i have been blogging since 7/2/2012
2. My boyfriend told me if you spend so many time reading blogs why don't you start one and so i did.
3. I like to follow diary type blogs, fashion...
4. I would like to spend more time blogging and write about things of interest.

Pessoal eu gostaria que todos vocês que ocasionalmente ou frequentemente aparecem, ficassem com o prémio:)

Mais uma vez Coradinha Muito Obrigada:)

3 comentários:

  1. Olá minha linda:) nao era mesmo preciso seguires as regras! dou o selo com todo o gosto mesmo!:) hum, os namorados por vezes têm excelentes ideias:p eheh que tenhas um Excelente dia:) beijinhos

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Mas por respeito a ti gosto de as cumprir:) beijinho e para ti também que seja um Óptimo dia;)*

      Eliminar
  2. Olá Ariel! Não percebo nada disto mesmo! Ofereceste-me um selo, mas eu nao o consigo visualizar...

    ResponderEliminar